A Móricz Zsigmond körtér térségének újraszabályozása a 4-es metró dél-budai szakaszának tervezése miatt kapott aktualitást. A beállt, kialakult épített környezetben tett alapvető szabályozási kijelentések mellett a terv a közterületekre, ezen belül is a metróállomások és a felszín kapcsolataira, a gyalogos- és tömegközlekedési hálózat komfortossá tételére koncentrált.
A tervezési terület része a Skála-áruház és a mögötte elterülő telek, melyen a terv bevásárló- és szórakoztatóközpont létesítését szabályozza.
A terv programszinten tett alapvető kijelentései a következők voltak:
Az egyeztetések során a készülő Szabályozási Tervből a programterv kijelentései folyamatosan "kikoptak", az időközben átépülő tér a VET-ben ábrázoltaknak megfelelően épült át. Az általunk megkérdőjelezett "gombaépület" műemléki védettséget kapott, a tér átépítésének vezérelve a közúti közlekedés komfortnövelése, terjengős gyalogosaluljáró építése lett. Az elkészülő Szabályozási Terv csupán a megépült állapotot legalizálhatta.